Blogger Backgrounds

Monday 1 October 2012

~sUmber keHidupan Cyah~..

Ary ney cyah nak cter tentang kehdupan
Bagi cyah kehdpan adalah satu suasana yang harmoni,makmur,tenang,mempunyai sebuah perhubungan dalam hidup,
itu cyah punya meaning, ap2 pown yang da jadi dalam hidup kita kehidupan mesti kita teruskan..
itu dugaan dari Allah untuk umat Nya..
cB idop kita  ibarat macaM "Roda" sekejab dibawa dan diatas..
Sumber cyah adalah mak,Ayah,family dan kawan,Law xcB dowg mYbe cyah sdey ag kowt..hahahah..


Erti kehidupan..


Dalam santun Allah hadirkan penghibur,
Dalam senyap Allah takdirkan pelita,
Dalam sopan Allah kurniakan darjat istimewa,
Yang tidak diduga oleh hati..
Ya ALLAH, Ya Rahman, Ya Rahim..
Kasihku tetap satu pada jalan yang telah KAU tetapkan,
Aku tidak pernah berputus asa pada jalan ini..
Aku bahagia dalam kelam,
Aku cekal dalam kepayahan,
Aku tenang dalam sukar,
Kerana ini yang mengajar aku erti hidup

No comments:

Post a Comment